måndag 19 januari 2009

Måndag vecka 4

I dag började vårterminen! Åh, smaka på det ordet, v..å..r..t..e..r..m..i..n. Känner du? En underbar smak, med en svag aning av sommar och sol.



Romme stolliften klockan 13:00 idag. Känner du igen någon?



Romme är nu avklarat och allt gick superbra. Eleverna var, som vanligt, otroliga. Inget gnäll bara glädje. Den enda som gnällde var jag. Vilken gnällkärring jag har varit idag. Jag får väl skylla på den onda ryggen som inte vill ge sig. Men om man sätter mig inom parentes så var dagen mycket lyckad. En bra början på en ny termin.

Vårterminen - here we come!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har man så ont att man knappt kan gå, och om man blir "dumpad" att på endast två pers ta hand om typ alla tunga lyft - när man dessutom har så ont i ryggen att man knappt kan gå! - då FÅR man gnälla. :)

Men visst var det en underbar dag! :) Tänk... 500 pers drygt, och hur smidigt gick inte allt, trots allt?! :)

Anonym sa...

Ja vilket flyt det var. Vi ska nog klappa oss för bröstet allihop! Bra jobbat, vi kan bara vi vill!

Anonym sa...

Ja-a! Jag tror och märker ända in i luckan att ungarna är jättenöjda.....Ni/vi är strålande!!!