söndag 1 november 2009

Helg v. 44

Jaha då har ännu en vecka gått och tänk vad mycket klokare vi alla har blivit, eller? Jobbade bara två dagar denna vecka så det har varit en extra lång helg! Onsdagen bestod av läkarbesök och sedan stand-up på O´Learys. Riktigt roligt må jag säga och i trevliga arbetskamraters sällskap.

I torsdags var jag och Maya barnvakt till lille Marcus. Vi hyrde en bilstol och sedan hämtade vi den lille i Huddinge och drog i väg till Lida friluftsgård. Så mysigt. Vi gungade, åkte rutchbana, jagade kaniner och fikade! Mysig eftermiddag med andra ord.

Lördagen innehöll besök på kyrkogården. Vi tände ljus och la ner en krans. På kvällen åkte jag och Lotta dit igen för att promenera och se på alla ljus. Så vackert!


Idag söndag är det Billans 6-årsdag. Hon är dagen till ära nytrimmad. Kolla vilken skillnad!












Idag har Maya och jag varit på bio: This is it - Michael Jackson dokumentären om hans sista konsert. Wow! Vilken kille! Nu, efter filmen, är jag ett ännu större fan! Kolla trailern!


http://www.sf.se/filmer/film/10002930/Michael-Jackson

1 kommentar:

Gunilla sa...

Jag tror jag väntar på dvd:n eller tills de vistar filmen i min lilla gamla tjockteve!

Och jag var på Södertäljes kyrkogård för första gången igår. Annars kutar jag ju runt lite här och var kring kyrkor. Men det var på tiden! Det var vackert!