söndag 25 oktober 2009

Helg v. 43

Fredagen avslutades med en god middag på KB vid Norrmalmstorg tillsammans med Siw och Ulla. Jag åt fiskgryta med aioli och drack ett gott vitt vin till! Sedan tog vi en promenad till Berwaldhallen för konsert. Sissela, Malena och Charlotte med efternamn Kyle, Ernman och Perrelli stod för underhållningen och det var fantastiskt bra. Roligt, vackert och medryckande. Helgen fick med andra ord en bra inledning.

Lördag ägnades åt mamma. Hon är ute efter en shoppingvagn, ni vet en sån där dra-maten! Vi stack ner på stan för att leta...och gissa om vi letade. Till slut åkte vi till Coop Forum och ICA Maci men vi kom hem tomhänta. Var köper man en shoppingvagn som inte är illrosa eller som har ett draghandtag som går att fälla ner? Ja inte vet jag men nu har jag tack vare FB fått en del tips då jag i min förtvivlan ställde en fråga där. Lördagskvällen blev en filmkväll. Skönt då jag flera dagar känt mig hängig. Ska jag bli sjuk eller är det bara vanlig hösttrötthet?


SGSF trupp Måne

Söndag och Södertälje truppcup i Täljehallen. Det gick bra för trupp Måne, de fick silver. Kul helg och kommande vecka blir det jobb bara måndag och tisdag sedan tar jag ledigt resten av veckan!

Fötterna upp och huvudet ner!Så här glad blir man om man kommer tvåa!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Jamen visst var det bra i Berwald! Och Maysan verkar också haft mysigt i helgen....nu kör vi!