fredag 13 november 2009

Då och nu

I går var mina barn på besök på jobbet men jag var inte anträffbar. Då tog Luckan en bild på dem och MMS:ade mig där jag satt på ett möte!

En kul bild där jag funderar på att de blivit så stora. Plockar fram lite gamla bilder och jämför då med nu. Hittade även några på mig själv och funderar på om det finns några likheter.


Malin på Mallorca 1988


Malin och Martin på Mallorca 1991


Martin och Maya på dagis 1993 ( kolla hur storebror håller armen kring syrran som är lite rädd)


Maya på Kreta 1995


Jag på Menorca 1989


Jag på Rhodos 1984 (21 år)


Hos Fotografen 1972

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Ni är ju skitlika! :D

Inger sa...

Å nu blev jag rörd igen...vilka fina ungar o dom är jättelika dig..
Bilden från 84 så såg du ut när vi lärde känna varandra...:)

Anna-Lena sa...

Ja vi är nog det men det är svårt att se det själv.

Ja Inger så såg jag ut då! Tycker jag ser oskuldsfull ut, eller hur?

ulrica sa...

gillar outfiten 84 där, brillorna speciellt!