lördag 11 juli 2009

Efter en veckas flytt

Jaha då har flyttveckan gått och hur gick det då? Så där kan man väl sammanfatta det. Killarna har jobbat hårt, framförallt i torsdags men de var ju så få! Så här kommer en bild för er som vet hur det ser ut på skolan i vanliga fall, så här ser det ut just nu:

Fick ett samtal igår från G. Hon undrade hur det gick. Vi skrattade åt allt eländet vi pratade om och jag kände mig mer positiv när jag lade på telefonluren än innan. Tack G! Man behöver bara prata lite om allt så känns det bättre och jag tror att efter vår bön och min uppenbarelse kommer allt att ordna sig, eller hur?

Nu blir det jobb även på måndag men sen blir det semester! Ända till 10 augusti.

I kväll tänder jag ett ljus för Margreth.

1 kommentar:

Gunilla sa...

Ja du Anna-Lena, jag har inte släppt jobbet, det är klart man funderar och vi måste ju tro i alla fall! Bra, kul och fiffigt att du dokumenterat flytten. Ja jäklar hörru!

Uppenbarelsen- ha ha ha....tja kanske!

Lycka till i morgon! Fota mera!
Kram på dig Kämpe!!!!