onsdag 22 oktober 2008

Snart ledigt!

Oj vad mycket det kan var på jobbet ibland! Man vet inte riktigt vad man ska ta tag i först. Vilken hög på skrivbordet är viktigast? Vilken tur att det inte är så här varje vecka för då skulle man nog inte orka.

Igår jobbade jag över och när jag äntligen kom hem, hungrig och trött, hade jag glömt nyckeln och ingen var hemma! Då började jag gråta och min korvgryta som stod i kylskåpet och bara väntade på mig fick helt plötsligt ett himmelskt skimmer över sig och det hade lika gärna kunna vara en stor portion sushi (som är det bästa jag vet).



Nästa vecka blir det London! Ända från söndag till lördag. Ska bli riktigt kul att först umgås med jobbarkompisarna i tre dagar och sedan med mina döttrar resten av tiden. Tyvärr är plånboken lite tunn men det finns ju alltid nåt att göra i London ändå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk på tipset: flytta högarna på skrivbordet från den ena sidan till den andra - skrivbordet ser genast mer städat ut då! :D

Anonym sa...

Far och flyg! Hoppas hoppas att du får trevligt på båda delarna av resan!!!

I London med sina flickor - va mysigt!