fredag 1 januari 2010

Nytt år!

Ja då var det 2010. Jag firar med nytt namn på bloggen och ny design. Man måste väl förnya sig, eller? Tänk vad ett år går fort. Ibland känns det som man inte har hunnit med någonting och att man är precis samma person som för ett år sedan. Men är det sant? Jag plockade fram min kalender och började läsa vad jag gjort under året. När jag närmade mig sommaren insåg jag att året faktiskt har innehållit otroligt mycket och att vissa saker jag gjort under året har påverkat mig mycket som person. Man lär så länge man lever och man blir bara klokare och klokare, eller?

Här kommer en resumé av mitt 2009:

Januari
Stadsteatern med Lotta - Allt om min mamma
Ont i ryggen
Till Romme med hela skolan

Februari
Mamma 87 år
Bränder
Malin flyttar in i min hall

Mars


Elmer 6 år
Curre avled
Martin körde in i en lyktstolpe med bilen
Var cheerleader på nattinnebandyn
Begravning av Curre

April
Martin åkte till Spanien med 10 kompisar
Maya 17 år
Ben och Milton 1 år
Anton 18 år

Maj



Köpte ny bil
Till Kreta med Maya
Martin studenten
Martin 19 år

Juni
Anders 46 år
Midsommar
En veckas semester
Landet

Juli
Sol och bad
Flyttkaos på jobbet
Martin bröt tummen
Semester
Landet
Till Umeå och Holmsjö

Augusti
Till Örebro
Malin 24 år
Började jobba igen
Tjejmilen
Bo Kaspers orkester
Kulturfestival i Sthlm
Stulna registreringsskyltar

September
Irma 98 år
Ann 48 år
Annicka 42 år
Till London
ABBA konsert i Hyde Park
Pia H 38 år

Oktober
Begravning Nyköping
Emma L 25 år
Konferens Lärarförbundet
Södertälje truppcup
Berwaldhallen med Siw och Ulla
Stand-up på O'Learys
Jag får ett eget rum

November

Billan 6 år
Kulturnatten
Vaccin mot svininfluensan
Tuva 4 år
Prao i skolköket
Basket och hockey

December
SGSFs juluppvisning
Oktoberteatern
Jag 47 år
Marcus W-H 31 år
Berget
Olgas
60-års kalas
Sing-star
Middag hos familjen Spetz

Ja ni ser, det har hänt en del. Förutom allt detta så har Martin skaffat tjej och flyttat. En konstig känsla men samtidigt väldigt rolig, Malin har jobbat på Vasamuseet, Martin jobbar heltid på Foria, Michael Jackson dog, jag har varit på flera hörselundersökningar och jag har läst många böcker. En del bra, en del lysande och några som man kunde hoppat över.

Nu hoppas jag att år 2010 kommer att vara lika innehållsrikt som 2009. Jag är faktiskt rätt nöjd med mitt år och ser med spänning fram mot det nya.

God Fortsättning till er alla!

1 kommentar:

Gunilla sa...

Oooops, har jag kommit fel tänkte jag först?! Men såklart att du måste byta...ialla fall årtal.

Och visst är det kul att larva sig lite med olika mallar i bloggen.

Gott nytt år! Jag har precis "lagt in Mikael" på Igelstaviken!

Må så gott!!!