lördag 5 september 2009

Gamla bilder

Letar igenom datorn och hittar många kul bilder. Håll till godo!

Hösten 2006: Martin och Marcus på besök i vår ännu inte färdiga lägenhet!

December 2006: Vår soffa var för stor för både hiss och trappa så vi fick hjälp av en av byggkillarna!

Tack för hjälpen!


London 2005 Maya och Arnold

London 2005: Martin och Hulken!

Hösten 2008: Martin spelar på Fellows
Sommaren 2007: Mormor, Martin och jag på en biltur genom Södermanland I denna lilla stuga har min mamma bott som liten!

Vårt fadderbarn Ngaliman med morfar och lillayster Dwee!


2005: En av Malins bilder från utställningen på Moderna museet

Sommaren 2007: En dag på Skansen med Elmer!

Ja det var allt för denna gång!

4 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja va kul!

Och soffan - jäklar vilket äventyr, snyggt skeppat och snyggt fångat på bild!

Visst blir man lite nostalgisk, även om det bara är två tre fyra fem år sedan.

Tack för titten!

Anna-Lena sa...

Varsågod! Ja soffan var ett äventyr att minnas!

Inger sa...

alltså, första bilden..två skräp av högsta kvalitet,haha
Soffan ja vad ska jag säga, det ska va du, problem är till för att lösas så är det ju.
Men bilden med lillgossen på Martins axlar, jag piper än, gud vilken gobild...du måste krama Martin från mig, han verkar hur mysig som helst...morrondagens män kommer att vara dom bästa.

Anna-Lena sa...

Ja den bilden är så mysig och Elmer är Martins största fan! Jag kramar min son från dig och jag tror du har rätt! Vi borde vara unga nu för killarna idag är så fina!