måndag 16 februari 2009

Vecka 8

Jaha vecka 7 avlöpte utan några större misstag och då får man väl vara nöjd. Helgen bestod av......ingenting. Så skönt att bara vara, en hel helg. Hade trevligt fikafrämmande i lördags, H och hennes son J. De kom vid två och vi skulle bara fika en stund, men de blev kvar till sex. Kul!


Nu är det ny vecka och nya tag. Jag har fått låna en pilatesboll av en gullig kollega som förstå att jag måste börja träna min bål lite. (Vad fånigt det låter...bål. Som att jag ska börja brinna.) Nu måste jag ju börja så att jag kan visa upp mina framsteg lite längre fram i vår. Men hur ska jag kunna hålla balansen på denna?


Jag har gjort ett rum till äldsta dottern (som kommer från London på onsdag) i min hall! Ja det är lite litet men hon får ett eget litet kryp in i alla fall. Vad gör man inte för sina barn? Billan har redan bosatt sig i sängen så då borde väl Malin trivas också, eller?









Billan myser i Malins nya "rum"!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va du är påhittig och smart!!! Tre Knas kan sträcka på sig och vara stolta över sin kreativa morsa!

Hepp

Anonym sa...

Thank you! Har balanserat en liten stund på bollen men det är jäkligt svårt.