söndag 31 juli 2011

Tillbaka till jobbet

Min semester är slut och i morgon börjar jag jobba igen! Det känns som jag just gick på semester och att jag inte har hunnit med något men när jag väl summerar så har jag gjort väldigt mycket. Här kommer en summering av min semester 2011:

Midsommar hos familjen Hiller

Grekland, Halkidiki med Maya och Sofia L

Norrtälje med mamma


Picknick i Stockholm med Annicka


Varit på landet i omgångar och plockat och ätit smultron och blåbär




Söndagsfika på Sturehof med mamma och Maya


Solat på balkongen




Bio med Pia L. Underbar fransk film! Se den!


Heldag hos Marco Zanelli i Uttringe med Malin och Maya (de flyter där ute på varsin luftmadrass)


Marco och Emmas hus



Besökt kusin Gunilla i Svärta med mamma och Malin. Här Gunillas dotter Emma med Kingen.


Gunilla och hennes man Allan har köpt en prästgård från slutet av 1600-talet som de varsamt renoverar.


Varit lite mer på landet


Haft besök på landet av bland annat Martin och Elin



Varit på allsång på Skansen med Malin, Maya och Sofia L. Åkte bergbanan tillsammans med Renee Nyberg och David Hellenius.


Besökt Riddarholmskyrkan alldeles själv. Det var mycket intressant.


Varit vid Brandalsund och badat med Malin och Maya. Juno gled förbi.



Varit ute på Mörkö, närmare bestämt Idala kafé och lyssnat på Mankans hörna tillsammans med Lotta, Ansa, Lasse och Anders L. Mycket trevligt.


Varit vid Stendörren för en kvällspicknick och kvällsdopp med Malin


Det var en fantastisk kväll men ovädret var inte långt borta.


Magiskt vackert


Ja jag har hunit med en hel del. Jag har också latat mig, läst och bara varit. Har semesterdagar kvar och funderar på att ta ut dessa i slutet av september. Men nu är det schemaläggning som gäller.

3 kommentarer:

Inger sa...

men jag fick inte rå om dig...:(

Anna-Lena sa...

nej men jag har semester kvar så vem vet....

Inger sa...

kanske ska satsa på skidor istället...sommarn verkar vara fulltecknad för dig...ja för mig med...men jag längtar efter dig ser du...Kram från Tokskogen