onsdag 6 juli 2011

Halkidiki v. 26

Nu är vi hemma igen efter en vecka i Grekland. Jag, Maya och Sofia har haft det toppen i Halkidiki, närmare bestämt i byn Hanioti. Vi har latat oss, läst, solat, badat och ätit gott. Precis så som det ska vara på semestern. Vi åkte med Apollo och just i Halkidiki jobbar Malins kompis Cecilia och det var så kul att träffa henne. Hon hängde med tjejerna ut på krogen en kväll och det kändes bra för mig som stannade hemma och njöt av solnedgången på balkongen.


Jag fotade enbart lite med mobilen men Maya har fotat desto mer. Här kommer ett axplock från min mobil så återkommer jag med fler bilder....


Blommor utanför vår dörr

Solar mig vid poolen


Lunch vid poolen med utsikt mot havet


Båtutflykt där vi hade turen att se delfiner



Middag i kvällssolen

2 kommentarer:

Inger sa...

helt perfekt...o va stort avis jag blir...Delfiner...suck

Anna-Lena sa...

Ja delfinerna var hur coolt som helst. Det kommer bilder på dem snart!