söndag 2 januari 2011

Nytt år nya tag!

Ja tänk då är det 2011 och min blogg har fått nytt namn och ny design! (Tack för påminnelsen G) Jag har som vanligt funderat över vad mitt år innehållit. Ibland känner man ju att man aldrig gör nåt, att man är rätt tråkig och bara sitter hemma men när man summerar ett helt år inser man att man gör väldigt mycket på ett år. Jag tycker att tiden går så fort men när man tittar i backspegeln inser man att tiden inte går så fort för då hade man inte hunnit med så mycket.

En snabb summering av år 2010:
Januari:
Snö och kyla, två begravningar, Täljerevyn, Ålandsresa med 60-åring, ny chef, förkyld
Februari:
Martin och Elin flyttar ihop, jag får ett eget rum! Vinter-OS
Mars:
ANn fyller 30, Billan får öroninflammation
April:
Maya fyller 18, Irma avlider 98 år gammal, Inger är på besök, askmoln över Europa

Maj:
Sundsvall på utställning Sometimes, Martin fyller 20!

Juni:
Grillfest med jobbet på "min" brygga, Olivia föds, Tifa föds, midsommarfest hos mig, Kronprinsessan gifter sig och jag är på prinsessfest
Juli:
Öland hos Siw, Pridefestival med Sjölander, Vindhammar, Torö, Maya på Eurogym, översvämningar
Augusti:
Grekland! Fest på Nalen, tillbaka på jobbet
September:
Kurs i Falköping, Riksdagsval, paddling med IDP2, Tjejmilen
Oktober:
Moonwalkparty, utställning på Östasiatiska, gymnastiktävling i Uppsala, flög Tom Tits luftballong, Elin och Martin krockar med bilen.November:
Kusin Gunilla 50 år, Åter till Falköping, Helena Rabén avlider, Martin får syra i ögat, familjen Spets kommer på adventsfika

December:
Begravning, var konferencier i Turinge kyrka, födelsedag, julkonsert, Björn Skifs på Globen, julafton, nyårsfest hos mig.

Ja det var ett axplock av mitt år. Undrar nu hur detta år ska bli? Hoppas på att alla får vara friska. Mitt nyårslöfte är att jag ska sluta curla mina döttrar så mycket. Vi får väl se hur det går! God fortsättning på er alla!

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Ja välkommen 2011, vi får la göra så gött vi kan! Tycker nog att vi, trots allt, klarade tian hyfsat bra. Va mycket det händer....fast man/jag bara tycker att allt är lika dag efter dag....

Nu kör vi!

Inger sa...

ojjj vilket år...må ditt nya år bli lika händelserikt men utan olyckor...Kram