onsdag 29 december 2010

Mellandagarna

Fick ingen man i julklapp! :(
Men jag fick massa annat fint!
Yogakurs, yogamatta, träningströja, mascara, kläder, presentkort på glasögon, foton på sonen och svärdottern och så en massa böcker!
Känner mig nöjd och jag tror att de julklappar jag köpt också blev till belåtenhet.

Idag har jag jobbat igen och schemat är ett pussel som tar tid vill jag säga. Mycket mer tid än vad någon, som inte lagt schema, kan förstå. Jag har fått ca 27 mail om olika önskemål från lärarna och jag kan säga att ett sånt mail kan ta 2 timmar att försöka tillgodose. Alla önskemål går inte att göra nåt åt och det känns ju rätt tråkigt men vi har den tid vi har, de salar vi har, de klasser vi har och de kolleger vi har. Så jag gör mitt bästa och sedan får alla gilla läget.

Tittar på Rapports årskrönika och inser att det är mycket som hänt under 2010. Jag ska försöka göra en resumé av mitt eget år men det får bli en annan dag.

Jag har nu försökt föra över lite bilder från jul via Bluetooth och min mobil. Jag gör detta varje gång jag lägger upp bilder men av någon anledning fungerar det inte just idag. När jag går in på Bluetooth på mobilen finns inte min dator där som den brukar utan i stället finns följande enheter:
Mensur Dzabic
IBM callisto
Zetadisplay
PERLAP-4510

Vems enheter är detta???? Var är min AHe laptop?

Jag fattar ingenting? Är detta kanske mina hemliga beundrare? Ja om någon begriper mer än mig så hör av er!

3 kommentarer:

Gunilla sa...

...oj! Tjugosju!

PERLAP är inte det du? PERsonalLAPtop? Ä, jag vet inte.

Men du - har du ingen sladd som du lan använda för att föra över bilder med?

Ingen man *suckar med dig*. Men va fasen....på't igen bara. Du får ju inte vara så kinkig....jag säger bara geihå!

Anna-Lena sa...

Gissa vem som skickade en God jul-kram på min privata mobil? Haha!!!

Jag har nog en sladd någonstans, får leta!

Gott nytt år Gunilla!!!

Gunilla sa...

Hallå hallå....det är 2011 nu!
Gott nytt!