tisdag 21 december 2010

Dan före dan före dan..

Som ni alla märker så är jag totalt värdelös på att uppdatera min blogg just nu. Jag varken hinner eller orkar. Jobbar mycket, roar mig mycket och är dessutom mycket trött så ni förstår att livet är hårt just nu.
Sedan jag skrev sist har jag hunnit bli ett år äldre! 48 är det nya 20 eller? Jösses vad man börjar bli gammal. Endast 2 år till 50! Jag spenderade min födelsedag i Telgehallen som så många gånger förr. SGSFs årliga juluppvisning. Som vanligt var den rolig och fartfylld. Det enda ovanliga var den tysta minuten vi inledde med för Helena och sedan gjorde tjejerna en dans till hennes ära. Jag är ju så otroligt blödig nu för tiden så jag fick ju lov att gråta en skvätt och mitt X tittade oförstående på mig.

Dessutom har jag varit på två konserter: En i Sankta Ragnhilds kyrka med Johan Boding, Lotta Arvidsson och All Saints. Superbra och mysigt. Dessutom har jag varit i Globen och tittat/lyssnat på Björn Skifs. Även detta superbra fast kanske inte lika mysigt. Globen är ju en ganska opersonlig, stor sal så stämningen infinner sig inte riktigt.
Nu har jag dessutom handlat nästan alla julklappar. Fixade allt på en dag så nu är det bara julstädning, jultvätt och prydandet av granen kvar men det hoppas jag hinna på torsdag.

Jag har inte önskat mig nåt men jag hoppas att jag får en man. Typ en som ser ut som Kevin Costner:
har lika mycket pengar som Foppa
är snäll som Lasse Berghagen är lika rolig som Felix Herngren
sjunger som Johan Boding
lagar mat som Jamie Oliver
och som tycker att jag är det bästa som hänt honom. Hmm undrar var mina barn ska hitta honom men önska får man väl så här till jul.


GOD JUL på er alla läsare och ett GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

G sa...

Tips från coachen:
http://www.gih.se/templates/ihsStartPage_Public.aspx?id=96

Hepp;))

Anna-Lena sa...

Haha det tog ett tag innan jag fattade! Du är såååååå rolig G! Ha nu en riktigt god jul!
Kram

Gunilla sa...

Jamen visst, så jäkla kul!
Idag snodde jag dina ord kring ettornas första , att tvåorna kommit halvvägs osv. Hihihi!

Ho ho!