måndag 1 november 2010

Vecka 43

Tog tag i de sista utvecklingssamtalen och jag måste säga att de alla har varit mycket trevliga och givande. Vet inte om de borde vara givande för mig (borde ju vara för eleven) men det är så trevligt att sitta ner med en elev i taget och deras föräldrar.

Jag har varit i Falköping igen på kurs. Lärorikt och givande som vanligt. Önskar dock att jag kunde börja jobba med schemat direkt efter kursen men det kommer alltid massa annat i vägen.
Åkte bil denna gång (eftersom jag alltid mår illa på X2000) och det tog runt 4 timmar. Jag lyssnade på ljudboken "I mina drömmars stad" uppläst av Helge Skoog. Riktigt bra.

Helgen har varit fullspäckad. Började med basket i fredag. Kings vs Solna. Kings vann men det var jämnt hela matchen. På lördagen var Maya och jag och letade tapeter till hennes rum. Hon vill ha en fondvägg. Hon hittade en som vi sedan beställde. Lördagskvällen spenderades med ett gäng kolleger i Rönninge. Mycket trevlig tillställning med otroligt god mat. Söndagen spenderades i Täljehallen med gymnastiktävling. Avslutade helgen med att bjuda Martin och Elin på middag.

Hunden har som vanligt inte haft nån lust att gå ut. Väl ute är hon pigg och glad men innan hon kommer ut.....oj oj då ser hon ut så här:

Inga kommentarer: