söndag 5 september 2010

Helg vecka 35


Det känns kallt ute och höstlikt. Vart tog sommaren vägen? Åkte ut till landet med mamma och höststädade. Solen sken men myggen gjorde tillvaron för j*vlig så vi snabbade oss på och åkte hem igen. Vi hann med en kopp kaffe och lite städande.


Fick trevligt besök på lördagskvällen då Pia Hj var förvisad hemifrån av sin dotter. Vin, chips och mycket skratt avslutade dagen.

I dag har jag gått tjejmilen för andra gången!!! I år kändes det lättare och det kan vara att det inte var lika varmt i år som förra året. Jag gick, precis som förra året, med Kajsa. Enda skillnaden var att i år hade vi med oss Tifa! Men det kankse var därför allt gick lättare i år! Vilket litet charmtroll, jag är helt förlorad! Två timmar exakt tog det och jag måste berömma Kajsa! Att gå tjejmilen så snabbt efter en graviditet och en förlossning! Wow! Jag var också duktig förstås men inte lika som Kajsa!

Stark som en oxe!

Milen är avklarad och vi har fått ostkaka och Tifa har blivit ammad så alla är vi nöjda och belåtna!

1 kommentar:

Kajsa sa...

*sträcker lite på sig* Jaa... Nog var vi allt bra duktiga! :)