fredag 3 augusti 2012

Ny rubrik, ny design och nytt innehåll

Nu är jag tillbaka men med lite nytt, både vad gäller stil och innehåll! Jag har funderat mycket på om jag ska blogga och i så fall om vad. Jag kunde känna att min blogg enbart blev en dagbok, där jag berättade om saker som hände i mitt liv. Men med både Facebook, Twitter och Instagram kände jag att jag redan skrev om mitt liv och bloggen blev liksom bara en börda och en upprepning. Nu har jag funderat och funderat på vad jag ska göra med min blogg. Lägga ner helt eller tänka nytt? Jag tycker ju att det är så kul att skriva och att dela med mig av mina tankar och funderingar och det är ju superkul när man får respons! Så nu har jag bestämt mig! Jag fortsätter men med lite nytt innehåll!

Livet runt 50! Så heter min upphottade blogg och den kommer att handla om just detta! Att bli 50! Om livet som medelålders, som mamma med vuxna barn, som barn till gammal mamma och livet som singel. Tankar, funderingar på det som varit och på det som komma skall. Någon bokrecension här och där och kanske även filmrecension och lite resetips. Vi får se vad detta leder till men välkommen tillbaka du som fortfarande går in här och tittar ibland och välkommen även till dig som är ny här på min blogg. Nu kör vi! Livet runt 50!



2 kommentarer:

Gunilla sa...

Härligt Anna-Lena!
Roligt, ja det ska bli kul att hitta lite text när man snurrar in här.

Javisst, det finns så många olika forum att mötas på via nätet.

Livet kring 50, böcker, dagbok, tankar, ilska och glädje.....jag gillar allt....

Men jag fattar inte varför det du ska ha så krpngligt när man vill lämna en kommentar....

Snygg layout du valt...men om jag känner dig rätt så kommer du ju att mixtra med den.....

Anna-Lena sa...

Men är det krångligt? Det måste jag kolla upp och ändra! Lätt ska det vara!