måndag 28 december 2009

Innan jul

Oj vad tiden rinner iväg så här års! Jag har inte ens hunnit blogga, fy skam, men nu är det dags igen. När man är ledig så har man så mycket mer tid till att fundera på tex varför veckorna går så fort. Jag dokumenterade en vardag i mitt liv precis innan lovet och här kommer ett sammandrag:
Nyvaken 6.15



Hunden sover fortfarande


Morgonpromenad i snön 7.20

Till jobbet 7.50



Gunilla är redan på plats 8.00


Mitt fina arbetsrum



Arbetsdagen är slut 17.30 nu är det dags för: Skjutsandet!


Malins hus



Snabbmat på ÖT 18.30


Klockan är 19.00 och jag är hemma igen

Hunden är lika trött fortfarande


5 kommentarer:

ulrica sa...

härlig dokumentering!

Inger sa...

Du har en "Mattson" på jobbet....
Det är lyx:)

Anna-Lena sa...

Inger! Jag har två! En jeansblå och en ljusblå!

Inger sa...

Hmmmm...lätt avis....
Så juligt...minns inte att det brukade va sådär hos er vid jul..
Snöigt o vitt...
Hur vackert som helst.

Gunilla sa...

Jahaja...ha haha...så är det!