torsdag 10 december 2009

46 år i två timmar till!


Jaha då är snart året då jag varit 46 år slut. Aldrig mer kommer jag att vara 46 år! Hur ska man känna inför det? När man fyller så sent på året som jag gör så är man ALDRIG den ålder man egentligen är. Så fort det blir nytt år, vilket är 20 dagar efter det att jag fyllt år så säger alltid folk:

-Hur mycket fyller du i år?

Va? Jag har ju just fyllt! Jag har en kompis, som ofta vill hävda att hon är yngre än mig så om någon frågar mig om min ålder och jag säger 46 år så hon säger alltid:

-Men du fyller ju 47 i år!

Tack för det! Kan jag få vara 46 ett helt år? Skulle vara kul faktiskt. Så från och med i morgon kommer jag att vara 47 år i hela 365 dagar!

3 kommentarer:

Inger sa...

Grattis lilla 47-åring !
önskar dig det härligaste förtisjuåret som går att ha..
Massor med kramar rusar genom etern just nu från oss här i skogen.
Nån gång ska jag ta igen att jag missade din 40 årsdag..men det får bli en senare fråga :)

Inger sa...

kom på att på bilden ser du inte bara oskuldsfull ut.. du var det också..hehehe

Anna-Lena sa...

Tack Olsson! Tänk va kul om du hade kunnat komma i fredags! Men vi tar igen det sen!