onsdag 4 mars 2009

vecka 10

Jaha då var man sjuk. Inget allvarligt men ändå hängig. Yr, huvudvärk och lite smått illamående. Tycker lite synd om mig själv och det är inte bra. Jag blir så ynklig. Har inte gjort många knop idag men nu börjar jag må lite bättre. Har fått medicin och den verkar snabbt må jag säga.

När man inte är tillräckligt sjuk för att ligga i sängen hela dagen men inte heller tillräckligt frisk för att gå till jobbet då är det såååå tråkigt tycker jag. Man liksom bara är. Kul? Hela världen rullar på i samma tempo medan man själv bara står still. Tänk om man missar nåt kul? Idag har jag missat tårta på jobbet!!! Åh jag som älskar fikabröd, suck!
Har dock en liten plan (vilket jag har haft tid att smida så här på em när jag började pigga på mig) Jag ska snart gå ut med hunden och jag måste gå upp till jobbet för att hämta viktiga papper som jag ska ha med på konferensen i morgon. Kanske, men bara kanske ska jag kika in i kylskåpet och se om det finns någon tårta kvar! Smaka bara en liten bit...hi hi. Hemligt va?

Gud, blir man så här töntig av att vara sjuk? Eller håller jag på att få ett så trist liv att ovanstående verkar riktigt kul? Det roligaste som hänt denna vecka! A-L snor lite tårta på jobbet...Kul! Nej, jag måste nog se till att sluta sitta och såsa i soffan på helgerna och rycka upp mig och göra nåt spännande.


Ja, då har jag filosoferat färdigt över min dag och nu går jag ut med hunden!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har du väl redan varit ute och traskat med jycken...blev det nå'n tårta?

Krya på dig!!!!

Anonym sa...

Ja visst! Smet in och träffade faktiskt födelsedagsbarnet och hon tyckte jag skulle sno med mig en bit hem! Vilken tur!