fredag 21 oktober 2011

Fullbokade veckor!

Ja som ni redan vet befann jag mig på Häringe slott förra veckan måndag till tisdag. Under torsdag och fredag höll jag till i Bålsta på Aronsborg. Fint som snus var det. Kom hem vid 18 i fredags och på lördag morgon vid 07.15 drog jag och Pia till Göteborg, närmare bestämt Kungsbacka. Här mötte vi upp Annicka, Ewa och Catharina och vi besökte Ullrika. Det blev en riktigt lyckad kväll med en helt underbar skaldjursbuffé!

I dag har jag för första gången sedan köpstoppet drog igång faktiskt handlat något! Det blev ett par jeans för 50:- och nu ska jag direkt kasta ett par gamla, älskade men trasiga jeans! Jag tycker verkligen att köpstoppet är bra för jag funderar verkligen innan jag handlar. Känns riktigt bra.

Denna vecka har jag varit på jobbet alla dagar. Roligt för det mesta men tyvärr råkade vi ut för inbrott härom natten och det är aldrig roligt. Känns som folk klampar in och stör mina cirklar utan att be om lov och jag blir helt uppriktigt ledsen. Men nu är det fredag och helgen ska precis börja. Har en juridikuppgift som måste skrivas i helgen men den ser jag fram emot! Tänk att juridik kan vara så roligt! Det hade jag aldrig trott!


1 kommentar:

Gunilla sa...

Va!? Haru varit i Götet också. Jösses vad du flyger och far....det gör du förbaskat rätt i!!! Inbrottet ja, det är för himla trist...men peppar peppar, vi har varoit förskonade länge!

Trevlig helg!
Vila dig! Jag tror att allas våra krafter behövs också nästa vecka.