onsdag 8 april 2009

Påsk

Nu har jag varit slarvig och inte skrivit på flera veckor. Har helt enkelt inte hunnit. Otroligt mycket på jobbet, vilken tur att det är så kul! Jag gillar verkligen mitt jobb och mina jobbarkompisar. En del känner jag inte så väl, men en del umgås jag med mer. I lördags var jag på en trevlig inflyttningsfest hos en och idag har jag fått oersättlig hjälp av en. Tack för festen Eva och tusen tack för hemlig hjälp idag Luckan!

Har fått hem en trött son idag. Han har varit en vecka i Spanien, Barcelona, med nio kompisar. Oj, vilket party, tur man inte var med. Men kul har de haft och det är väl huvudsaken. Pengarna är slut och ingen present fick man. På fredag ska Malin till London...igen. Så nu är det två dagar med fullt hus sedan är vi tillbaka till tre. Det rör på sig kan man väl säga och det är väl tur. Trist om allt stod still.

I morgon fyller yngsta dottern 17 år! Oj hon är inte så liten längre. Det blir vegetarisk smörgåstårta och kladdkaka. Malin och Maya ska fixa maten och jag städningen. Det känns skönt att vara ledig hela dagen och sedan är det ju långhelg! Helgen kommer att bestå av: städa på landet om vädret tillåter, ett besök på kyrkogården, middag hos mamma och sedan lata sig lite.

Nu väntar blåkulla! Glad påsk!

2 kommentarer:

gll sa...

Asch då, det var så lite så....men kul att kunna vara till nå'n hjälp!

Gör en riktigt trevlig helg!!!

Anna-Lena sa...

Tack gll! Glad påsk på dig! Ses vi på blåkulla?