lördag 21 augusti 2010

Grekland i bilder


Här kommer ett axplocka av alla bilder vi tagit på vår resa.


Grekisk gud?


Havet


Men varför är denna skönhet singel???



Svärdotttern och svärsonen


Martin och Elin


Mor och son


Martin och Karl gillar varandra


Malin och Karl gillar också varandra


Är vi släkt?


På kvällspromenad in till Nidri för middag



Vår favoritrestaurang The Barrel



Ormrummet!!!!


Utsikten från poolen


Galna ungar


Elin, Martin, Maya, Karl och Malin
Malin, Maya, Elin, Karl och Martin


Gissa vilket som är Martin? Suck ska han aldrig bli vuxen?


Slappa vid poolen


Båtutflykt!


På ön Megganisi fanns en grotta som vi åkte in i.



Maya åker båt


Badstopp på Megganisi

Klart vatten



Badstopp två. Här ser ni båten



Det bjöds på lunch på stranden


Mums!



Full fart mot ön Scorpios som ägs av Onassis

Karl är kapten på skutan


Strandhuset på Scorpios


Hamnen på Scorpios. Här ligger Christinas och Alexanders snabba båtar kvar som någon slags relik från en svunnen tid.



Här är kapellet på ön där både Aristoteles, Christina och Alexander ligger begravda. Det var också här som Jackie Kennedy gifte sig med Aristoteles



Utsikt från vårt nya, ormfria rum


Vackert!
Avslutar med en bild på grabbarna när de tar en öl och filosoferar.

8 kommentarer:

Inger sa...

wow verkar helt fantastiskt...
superbilder...jo en sak...
varför blev våra söner tvångsmoonare...är det nåt trauma ur barndommen eller....
tror jag ska läsa fraud...:)

Inger sa...

eller Froid kanske han heter ja jag ska kolla...

Anna-Lena sa...

Freud stavas det...haha ja våra söner har nog varit med om något traumatiskt i sin barndom som gör att de, trots sin ålder, fortfarande gillar att visa röven. Hmm och säga bajs...för det tycker i alla fall Martin fortfarande är fruktansvärt roligt.

Gunilla sa...

Tack för tittan Anna-Lena! Fina ungar du har! Och fin morsa de har - varför hon är singel? Jamen du måste ju sprida bikinibilden på andra forum än detta! Ju!

Du är också väldigt väldigt modig. Jag skulle aldrig våga...

Anna-Lena sa...

Haha nej jag vet inte om det är modigt eller korkat men jag bjuder på den! Man har ju efter 47 år börjat acceptera hur man ser ut och jag anser att jag duger. Nån miss universum blir man ju inte men men....

Kajsa sa...

Åh så härligt ni verkar ha haft det! :D

Gunilla sa...

....nja, nu tänkte jag inte på bikinibilden (va många i!)...jag skulle aldrig våga visa stjärtar...hihihi! De, stjärtarnas ägare, skulle nog slå ihjäl mig :)

Anna-Lena sa...

Haha jasså du tänkte så! Min son vill visa röven, han liksom kan inte låta bli!
Och Kajsa: Ja vi har haft det så härligt! Att få umgås med alla dessa fem personer är otroligt kul!