söndag 29 januari 2012

Så många val i livet

Oj vad mycket det är man måste välja här i livet. Som t ex vilken bakgrund och layout man ska ha på sin blogg! Viktiga val, eller hur? Jag velar hit och dit och känner mig liksom aldrig nöjd. Tänk om det finns en layout som är bättre? Hualigen! Som ni vet är jag urusel just nu på att blogga men jag har så mycket annat för mig ju! Jag har återupptaget min Twitter och börjat använda Instagram. Det är kul för det går fort. När jag väl skriver här på bloggen så tror jag alltid att det måste vara så mycket och självklart alltid en bild till. Därför blir det oftast inget. Funderar allvarligt på att lägga ner bloggen men samtidigt är det ju kul att skriva av sig. Fast det roligaste med det hela är nästan när man går tillbaka och läser gamla inlägg. Då kan man skratta gott och inse att livet är rätt bra i alla fall. Någon frågade mig om jag var lycklig. Jag funderade lite och sen konstaterade jag att jag är nöjd. Ibland är jag lycklig, ibland olycklig men för det mesta nöjd och så tycker jag att det ska vara. Man gör olika val här i livet och vissa är bra och andra rent av tokiga men man klarar av det och går vidare. Nu är jag tillbaka på alla val man måste göra hela tiden. Så vad tycker ni om mitt val av layout? Lite annorlunda eller hur? Jag provar en stund annars kan jag ju alltid välja om!

4 kommentarer:

Gunillla sa...

Oj oj oj tänkte jag....vad tomt men så cleant....men så upptäcker jag alla klickbara flikar! Tufft! Läckert - den här tycker jag passar dig!!!! Vad heter den?

Och...man behöver ju inte göra långa inlägg....och inte heller med bild....vore trist om du lägger ner!

Kajsa sa...

Inte lägga ner. Nej nej. Punkt.

Anna-Lena sa...

Nej jag håller nog i ett tag till. Ja Gunilla visst är det kul att man kan klicka på flikarna och få olika vyer. Passar bra nu när jag hade så svårt att välja. Vet inte vad den hette, kan kolla tills i morgon!

Inger sa...

Inte sluta blogga nopnop...behöver tjuvkika på er ibland ser du o layouten...nice...önskar jag vore duktigare på att förnya mig...
Kör på som du brukar, jag är mer än nöjd !
Kram från Tokskogen