måndag 5 december 2011

Veckorna rullar på

Oj vad det går fort nu fram till jul. Jag tycker det är måndag-fredag mest hela tiden. Fast jag gillar när det händer saker för för mycket ledighet gör mig mest grubblande och just nu är det lika bra att inte tänka för mycket.

Jag ska ju ha fest på lördag: Nobelfest och jag längtar faktiskt. Med dessa tjejer blir det alltid så otroligt mycket skratt och det är nog precis vad jag behöver.

I lördags var jag med tre kolleger; Lena, Tove och Kajsa på bio och såg Niceville. Jag har läst boken och jag tycker den är fantastisk och jag var lite rädd att filmen skulle göra mig besviken, men så fel jag hade. Den var helt underbar! Vi skrattade och grät om vart annat och vi satt kvar en stund trots att eftertexten rullat förbi, bara för att samla tankarna lite. Har du möjlighet så gå och se den!
www.sf.se/filmer/Niceville/


3 kommentarer:

Gunilla sa...

Önskar dig en kanongnistrande och härlig kväll, den 10 december!!!!

Gunilla sa...

Önskar dig en kanongnistrande och härlig födelsedag, den 11 december!!!!

Anna-Lena sa...

Tack Gunilla!